Väntar på skotjuven...

Ciao! ;)

Tar mig en välbehövlig paus efter att ha städat runt lite. Sitter och väntar på att min vän Paulina ska komma och sno ett par klackskor av mig, haha;) Rättare sagt ska hon låna ett par som ska va lätta att gå i (får se hur det går med den saken) men det finns en del att välja på:) Efter det är det dags för hundkurs igen, var ute igår och övade och vi gör stora framsteg:) Tänkte ta och testa lite nya sminkningar med om jag hinner. Kanske lägger upp bilder på det, fick hem lite nya produkter som jag är sugen på att testa! ♥



Hittade denna gamla bild på allt mitt smink. Dock har samlingen utökats något extremt mycket... Överdrivet mycket igentligen då jag knappt aldrig använder det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0