Älska Insidan! ♥

Hej alla vackra människor!

Har tillbringat en heldag på körskolan och på stan. Träffade min underbara vän Sanna och åt lunch, älskar den tejejen!♥ Var superkul att träffa henne idag, man blir alltid på så bra humör när man träffat henne ;)

Jag måste bara få uttrycka mina tankar lite här. Såg på nåt program igår där tjejer dejtade "snygga hunkar" och gjorde allt för att passa upp till dem. En tjej förstorade brösten bara för att hennes så kallade "pojkvän" tyckte att de var för små. Hon gjorde allt för honom trots att han var otrogen och låg runt med en massa andra tjejer. Jag förstår bara inte hur man kan gå så mycket på utseende! Hon var endast tillsammans med honom för att han såg bra ut, inte för att hon älskade honom. Hon sa att deras barn skulle se så bra ut och att hon inte ville synas med en "ful kille". Jag fattar inte hur det kan gå så långt! Är verkligen tråkigt att det ska va så. Jag skulle aldrig vilja vara ihop med en kille bara för hans utseende. Jag vill inte heller att killar är tillsammans för mig för mitt utseende utan för den jag är! Var bara tvungen att få sagt det och tänk på det, vackra insidor är det bästa som finns♥

Nu ska jag mysa framför tv:n och sedan sova, NattiNatti♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0